استاد احمد شاملو

دست ات را به من بده
دست های تو با من آشناست
ای دیر یافته با تو سخن می گویم
به سان ابر که با توفان
به سان علف که با صحرا
به سان باران که با دریا
به سان پرنده که با بهار
به سان درخت که با جنگل سخن می گوید
زیرا که من
ریشه های تورا دریافته ام
زیرا که صدای من
با صدای تو آشناست.



نظرات شما عزیزان:

خودم
ساعت21:18---12 مرداد 1392
سلام مطالب جالبی داری به من هم سر بزن

یاسمن
ساعت17:06---16 تير 1392
سلام نگین جونم چطوری امیدوارم سفر بهت خوش بگذره اهنگ زمینه ات خیلی باحاله پاسخ:سلام...دختر دلم برات تنگ شده...

.
ساعت16:25---16 تير 1392
سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ منم بیا و تو انجمنم عضو شو!!!
آدرس وبلاگ: http://telepathic-mix.loxblog.com
آدرس انجمن: http://url.maghsad.com/telepathic-mix


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اشعار استاد احمد شاملو ، ،

تاريخ : یک شنبه 16 تير 1392 | 15:58 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.